donderdag 8 december 2011

Verlanglijst

Vanochtend krijg ik een lichtelijk geirriteerde blik van Tom, wanneer hij mij voor de zoveelste keer moet verzoeken een kerstverlanglijstje te maken. Elk jaar zeg ik standaard, dat ik niks nodig heb. De kerstman kan het geld beter besteden aan onze kinderen. Dit jaar kom ik er niet onderuit en moet ik dus beloven dat aan het eind van de dag de gewenste lijst klaarligt. Zucht...ben ik dan zo'n spelbreker? Vooruit, laat ik eens gek doen en bij deze mijn lijstje samenstellen:



Lancome mascara Hypnose (geen waterproof hoor Kerstman)


Marie Claire tijdschrift van januari 2012


Een romantisch avondje eten met manlief in Matakana en misschien dan zelfs nog een filmpje pakken?


 iPod Nano Touch 16GB (Ja, ik weet het Santa, ver boven het budget, maar ik heb nog een gift voucher. Misschien wilt u deze gebruiken.)


Lekker luchtje. Kerstman,u mag zelf kiezen welke u het prettigst vindt ruiken, de Fleur of de White Roses. It's up to you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten