vrijdag 9 december 2011

Summer holiday


Yes, summer holiday feeling begint langzaam in te kicken. Tom had gisteren zijn laatste werkdag in 2011 en is meteen vanochtend vroeg vertrokken voor een aantal dagen naar Raglan. Surfen, surfen, bakkie doen, golven checken, surfen, weer een bakkie, landcruiser laten keuren, surfen en misschien zelfs een partijtje golfen. Wat vervelend allemaal zeg. En ja, mijn kerstverlanglijstje zit in zijn portemonnee. Wat zijn we lekker en goed bezig samen. Natuurlijk, niet tegen mijn verwachting in, kreeg ik meteen reactie op mijn iPod wens voor de kerst. De reden voor deze wens is, dat ik zooooo klaar ben met krassen op mijn dierbare cd's, die veroorzaakt worden door vier leden in dit gezin. Ik noem even geen namen. Karen moet ook een beetje met de tijd mee toch? Overigens had Storm zijn verlanglijstje al weken geleden klaarliggen. Op nummer 1 stond met stip een Nintendo DS XL (om het even volledig te melden). Van de week wilde hij een nieuwe lijst maken. De Nintendo was van opeens van de lijst verdwenen. "Wat is dit nou", vroeg ik hem verrast. "Mama, de Nintendo is een veel te duur kado voor de Kerstman, dat kan ik echt niet vragen hoor." Zwijmel....mijn lieve Storm, wat ben je toch een bijzonder mannetje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten