zaterdag 10 december 2011

Laguiole


Soms kan ik op slag verliefd worden op een kledingstuk, meubel of een paar schoenen en dan blijft het voortdurend door mijn hoofd spoken. Het kan nog gekker bij mij. Toen ik jaren geleden op een Franse markt het gekleurde bestek van het Franse merk Laguiole zag, was ik compleet verkocht. De kleuren, de sierlijke vormen, alles. Tja...de aanschaf kon toen niet qua budget dat jaar. Toch bleef Laquiole mij achtervolgen en jaren later kocht ik op hetzelfde marktje mijn eerste vorken, messen en lepels van dit prachtige merk. Zo reisde mijn uitzet van Frankrijk naar Nederland met eindbestemming Nieuw Zeeland. Ondertussen ben ik ook een broodmes rijker en ik kan met volle overtuiging zeggen, als je Laquiole eenmaal gebruikt, wil je niet meer zonder. Je bent gewaarschuwd!

PS Het wordt overigens ook in Nieuw Zeeland verkocht, maar ik struin liever de marktjes in La France af. Het gaat natuurlijk ook om de entourage.....duh.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten