donderdag 24 november 2011

Thursday

Allemaal weer redelijk hersteld van die afschuwelijke buikgriep. Ik was even vergeten hoe het voelde om negen maanden misselijk te zijn en boven de wc pot te hangen. Vanochtend is het weer compleet omgeslagen naar boze regenbuien. Op zich niet heel erg, want ik heb zojuist de groentetuin weer aangepakt en volgestopt met nieuwe plantjes. Verder zit ik te wikken en te wegen welke bladen ik nou toch ga benaderen met het verzoek voor een eigen column. Staat al hele tijd op mijn TO DO lijstje, maar elke keer durf ik die stap niet te nemen. Aan de andere kant, als ik het niet probeer, gebeurt er ook niets. Wat heb ik nou te verliezen? Ik heb gewoon een duwtje in mijn rug nodig (van een olifant). Verder zijn de laatste weken school in zicht, voordat de zomervakantie begint. Tom vertrekt maandag voor een week met zijn schoolkinderen in de bush (tramping) en dan die week daarop is hij klaar voor dit jaar. De vakantieplannen met wegenkaarten en brochures liggen al weken verspreid op tafel. Waar gaan we naar toe? Wordt het de East Cape en trekken we via Gisborne door naar het zuiden? Leuk en gezellig om er mee bezig te zijn. Dit is de eerste zomer in al die jaren (in Nieuw Zeeland), dat we geen bezoek uit Nederland krijgen. Tenzij iemand nog een verrassing voor ons in petto heeft? I'll keep you posted!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten