maandag 7 november 2011

nieuwe dag

Kijk, daar knapt een mens van op. Lieve berichtjes van vrienden na het lezen van mijn heimwee verhaal. Dank. Dan begint de dag ook lekker, want vanaf vandaag gaan Mikki en Rif 3 dagen naar de creche. Na het wegbrengen van de kids zet ik de muziek hard aan en rijd ik in mijn fijne Landcruiser naar het strand. Niemand! Helemaal niemand. Ik parkeer de auto bij zee en wandel met mijn viervoeter maatje Cruz ruim een uur over het witte zand. Heerlijk. Vervolgens rijd ik naar mijn favoriete cafe en daar nuttig ik een grote flat white op terras in het zonnetje. Wat is het stil. Mijn ogen hoeven niet overal heen te dwalen om te kijken of een kind van mij in het fonteintje springt of een ander kind zich verslikt in kleine stenen. Ik geniet. Dag heimwee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten