woensdag 16 november 2011

Leuke ochtend?

Mogen mijn kindervrije dagen er iets gezelliger uitzien alsjeblieft? Gewoon dat als ik mijn twee kleintjes aflever bij de creche dat ze niet beiden hun longen uit hun lijf krijsen als mama weggaat. Dat ik niet een enorme plensbui over mij heen krijg als ik met de hond op het strand wandel? Dat ik vervolgens (doorweekt) bij de fysiotherapeut te horen krijg, dat mijn holle rug na de laatste zwangerschap nog aardig wat oefening vereist, voordat ik van mijn rugpijn afkom? Dat de medicijnen voor Storm altijd een issue zijn, eerst bij de huisarts, die ze moet uitschrijven en dan vervolgens bij de apotheek, aangezien de dosis zo hoog is? Dat als ik thuis kom er al een halve dag op zit en dat ik nog niet eens een lekker bakkie heb kunnen nuttigen met een tijdschrift of boek erbij? Dat wanneer ik een foto van mijn Albert Heijn pepernoten wil maken voor mijn blog, mijn camera het dan toch eindelijk begeeft? Of vraag ik gewoon net iets teveel?

Paar uurtjes later:
Ondertussen schijnt de zon. Twee blije kindjes zie ik, als ik ze ophaal van de creche. "They were doing fine as soon as you left Karen". Dit is Oscar materiaal, mijn kleine acteur en actrice. Eens kijken of ik een theaterschool in de buurt kan vinden. Altijd leuk om over een paar jaar met hun als genomineerden bij de Oscar uitreiking te zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten