zondag 20 november 2011

Manusje van alles

Ja schat, mama komt eraan. Ik moet eerst Rif even een schone luier geven. Zo hier een glas melk en een boterham, mama komt zo bij je zitten Mikki. Nee Storm, dat gaat echt niet vandaag. Je bent nog steeds niet fit liefie. Je kunt niet zo naar Alana (oppasmeisje van Storm). Ik weet dat je verdrietig bent, maar je hebt gisteravond de hele avond overgegeven. Je ziet nog steeds een beetje pips. Nee dat gaat toch niet? Je kunt niet bij Alana ziek op de bank liggen. Daar betaalt mama Alana toch niet voor? Ik bel haar wel om van de week iets af te spreken. Ja ja, dan mag je zeker in hun zwembad zwemmen. Dat heeft ze toch beloofd? Die belofte staat gewoon. Tom, ik kom eraan. Wacht even Storm. Papa heeft me nodig. Wat is er Tommie? Oh okay, nou schat dan heb jij het ook te pakken hoor. Zo begon het bij mij ook. Blijf nou maar in bed liggen, ik red me heus wel. Ja, ik ben zelf ook nog niet fit, maar iemand moet die kids helpen toch? Verdomde belly bug. Mikki, eet nou even je broodje op schat. Dan kun je van tafel. Ja Storm, ik heb Alana ondertussen gebeld. Ze komt je donderdag na school ophalen en ik heb voor zondagmiddag ook afgesproken. Dubbel feest. Wat zeg je? Rif stinkt? Alweer? Jemig, ik heb hem net verschoond. Oh arme Cruz, heb jij nog geen eten gehad? Nou zeg, je hebt een slecht baasje. Dat ik jou nou zomaar vergeet. Wat zeg je Storm? De telefoon gaat? Jaaah, laat maar even gaan hoor, ik kan me niet in tienen delen. Als het dringend is, bellen ze wel terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten