vrijdag 20 april 2012

Update

Jippie, de vakantie is bijna voorbij. Of ben ik nu een slechte moeder met deze gedachte? Ik was zo positief twee weken geleden. Ik moet niet zo flauw zijn, want we hebben heel veel mooie dagen gehad. Prachtig weer, veel (hoge) golven (dus een blije man), dag tripjes, ontspanning, spanning, waslijn met natte zwemspullen, wijntje hier, lekker kaasje daar, ijsjes, natte autostoelen en ga zo maar even door. Kortom, echt vakantie. Daarnaast ben ik bezig met de voorbereidingen van design en tekst voor de website van mijn Mikki Moon sieradencollectie. Gaat veel tijd inzitten, maar daar krijg ik ook een berg energie van. En ja, het begint zo langzamerhand steeds meer te kriebelen, dat ik straks met Storm en Mikki naar de Nederlandse zomer toe vlieg. Vergeet ik bijna op de valreep nog te vertellen, dat onze trouwe laptop van bijna 10 jaar oud het gisteren echt heeft begeven en dat ik nu op zoek ben naar een nieuw typmaatje. Wordt vervolgd. Have a lovely weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten