zaterdag 28 april 2012

Wekelijkse update

Op dit moment is het even moeilijk om overdag aan mijn blog te werken, aangezien ik dan geen computer ter beschikking heb. Ik probeer elke dag iets leuks te plaatsen, maar mijn verhalen schieten er echt even bij in. Komende week ga ik in Auckland op expeditie naar een nieuwe laptop. Verder gaan de voorbereidingen voor Mikki Moon jewels gestaag verder. Over twee weken is de eerste fotoshoot gepland voor mijn website, waarbij ik zal samenwerken met een Nederlandse professionele fotografe en tevens een vriendin van mij. Mocht je haar website eens willen bekijken klik hier. Natuurlijk heel leuk om hier mee bezig te zijn en ik vind het allemaal erg spannend. De aftrap van de fotoshoot zal in Raglan plaatsvinden. Aan de prachtige omgeving zal het dus niet liggen. Tot zover even een korte update van mij. Fijn en zonnig weekend toegewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten