maandag 30 april 2012

Lieve Koningin,

Van Harte Gefeliciteerd Hare Majesteit. Hoewel het niet uw echte verjaardag is, staat heel Nederland vandaag wel in het teken van u en uw familie. Koninginnedag, een dag die bij mij elk jaar weer sterke verlangens oproept om juist dan even in uw lage landje te zijn. Ik koester zoveel prachtige Koninginnedag herinneringen. Met name 30 april 2005, de dag dat in mijn Nederlandse woonplaats Scheveningen Koninginnedag centraal stond. Wat was het een feest. Heel Scheveningen was versierd. We waren allemaal zo blij. U zag er prachtig uit en kwam zo dichtbij. Ik was dat meisje met die grote glimlach en dat kleine blonde jongetje op mijn arm. Mijn zoontje Storm, die vlaggetjes op zijn wangen had getekend en ook trots een prachtig zelfgemaakte kroon droeg. U zwaaide naar ons allemaal. En toen kwam uw schoondochter Maxima voorbij. Op nog geen meter afstand. Die prachtige bruine ogen en de vele sproetjes op haar gezicht. Wat is ze mooi, adembenemend mooi. Nadat ook uw oudste zoon ons was gepasseerd, kwamen de andere prinsessen van Van Vollenhove voorbij. Opeens uit het niets kreeg mijn kleine Storm een kusje van prinses Aimée en toen kon onze dag natuurlijk niet meer stuk. Lieve Majesteit, ik wens u ook dit jaar weer een hele mooie en zonnige Koninginnedag toe en ben ik in gedachte natuurlijk in het gezellige Nederland. Lang leve de Koningin!

Een lieve groet,

Karen 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten