donderdag 15 september 2011

Not my day

Je hebt wel eens zo'n dag dat je denkt, mwah ... dit gaat het niet worden vandaag. Dit is er weer eens eentje. Ik word wakker en zodra ik mijn ogen open, word ik bijna overvallen door 'spring in het veld' zoon Storm die de discussie met mij wilt aangaan waarom hij vanochtend van papa geen toast mag als ontbijt. Ook goeiemorgen! Vervolgens heeft mijn jongste zoon er ook geen zin in vandaag en laat dit merken door jengelend aan mijn been te hangen. Hallo, ik ben net wakker!! Mikki gaat vandaag naar de creche, dus we staan op tijd. Net voordat ik op punt sta om te vertrekken, word ik gebeld door Storm zijn school met de vraag of ik zijn newsletters wel lees. Hij heeft een rugby toernooi vandaag. "Oh, zeg ik verbaasd. Ik had er wel vaag iets over gelezen. Sorry, vergeten." Ik word er vriendelijk op gewezen om een beetje beter mijn huiswerk te doen. Mijn gedachtes gaan verder. Dit 'vergeet' incident houdt dus in dat ik nu een gestresste zoon op school heb. Zucht....het is nog niets eens 9 uur. Na Mikki te hebben afgezet bij de creche, is het quality time voor mama. Mama gaat naar de kapper. Altijd leuk zo'n opknapbeurt. Rif denkt daar anders over. Hij hangt gedurende 1,5 uur als een aapje in mijn armen en huilt elke keer als de kapster iets doet wat hem niet zint. Heel ontspannend. Als ik thuiskom, trekt zoonlief vervolgens alle kasten leeg en dat is dan voor mij de druppel. Ik ben er echt klaar mee. Ik bel de creche met de vraag of mijn jongste zoon volgende week al kan proefdraaien. Geen probleem zeg je? Prima, ik zie een lichtpuntje in deze dag. Nu eerst een bakkie verkeerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten