dinsdag 23 augustus 2011

Fijn gesprek

"Hey Kaat, hoe is tie dan? Wat leuk dat je belt. Ik neem het me elke keer voor, maar het komt er niet echt van. Best duur ook om even naar de andere kant van de wereld  te bellen toch? Wat zeg je? Oh dat wist ik helemaal niet, goedkoper tarief? We kunnen ook met onze iPhones 'appen'. Kost niks. Waaat? Geen iPhone? Meid, je weet niet wat je mist. Ideaal zo'n dingetje. Ik zou echt niet meer zonder kunnen. Zeg hoe is het met de kangaroes in Australie? Oh Nieuw Zeeland zeg je? Tussen de schapen ha ha ha. Nou ik vind het nogal wat hoor. Houd je het een beetje vol? Zeg hoe is met de kids? Mijn prinsesje gaat lekker. Ik zeg het je, ze lijkt zo op mij. Lekker bijdehand. Ze is de hele week onder de pannen hoor. Elke dag na de naschoolse heeft ze wat te doen. Yoga is helemaal hot. Leuk hoor om die kleintjes zo met hun lichamen bezig te zien. Kan er niet vroeg genoeg mee beginnen. Ja tuurlijk, pianoles gaat gewoon door. Leuke leraar trouwens. Dus Storm heeft alleen maar zwemles? Niet een beetje weinig? Zwemmen is zo gewoon. En Tom nog steeds lekker op die plank van hem? Nou die van mij zit volgens mij in de zoveelste midlifecrisis hoor. Hij weet niet wat hij wilt he. Je kent het wel. Hij heeft wel een aardige nieuwe bak onder zijn kont. Ja daar kun je mee voor de dag komen. Beetje van de bank en beetje van onszelf. Heeft ook Bluetooth. Wat zeg je Ka? Je weet niet wat dat is? Meid je loopt echt een beetje achter. Zeg wanneer komen jullie ff naar Nederland? Dat gaat niet? Hoezo? Je hebt 1 inkomen en je kunt nu niet sparen? Wat een armoede Kaat. Nee dat meen je niet. Geen nieuwe schoenen of tas? Dat is toch niet te doen. Waarom leef je zo dan? Ben je echt wel gelukkig? Ik moet er niet aan denken. Ik zeg altijd, een week niet shoppen, is een week niet geleefd ha ha ha. Best grappige uitdrukking toch Kaat? Nee verder gaat het lekker met me hoor. Ben tegenwoordig helemaal Zen. Heerlijk. Heb zo'n cursusje gedaan en weet nu hoe ik mij moet ontspannen en me niet gek moet laten maken door de maatschappij. Hey lief, ik moet hangen, want ik heb zo een afspraak bij onze hypotheker. We hebben ons oog laten vallen op een bouwproject daar bij de haven. Mooie plannen. Een huis waar je vrienden stijl van achterover vallen. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Groetjes daar en laten we snel weer bellen. Hartstikke gezellig."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten