zaterdag 16 juni 2012

Pfff...nog eventjes

Even bijkomen. Kopje thee en dan zo mijn bedje in. Drie grote tassen staan gepakt. Klaar voor de grote reis naar de andere kant van de wereld. Twee kindjes kunnen de spanning bijna niet meer aan. Mama heeft een partij wallen onder haar ogen van alle wasjes en andere klusjes die op het laatste moment nog even 'snel' gedaan moesten worden. Ik vind het goed zo. Terwijl ik dit bericht schrijf, spelen de All Blacks een wedstrijd tegen Ierland. De Haka wordt net gedaan en ik slik (zoals elke keer weer). Zo intens, zo emotioneel. Morgen vertrek ik naar mijn vertrouwde Nederland. Ondanks dat ik mijn kleinste ventje en manlief achterlaat, heb ik er ontzettend veel zin. Tot snel allemaal en ..... Aotearoa pas goed op mijn familie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten