woensdag 20 juni 2012

Hallo Nederland!

Goedemorgen vanuit Nederland. We zijn er. Na een totale vlucht van 27 uur (inclusief wat vertraging) en 5 uur stopover in Singapore kwamen we eregisteren een klein beetje vermoeid, maar erg happy op Schiphol aan. Een warm ontvangst van vrienden en familie. Na een goede kop Starbucks koffie kon ik er meteen weer even tegenaan. Dat het weer grauw en grijs was, kon de pret niet drukken. Mijn oudste zoon Storm vertelde overigens een aantal medepasagiers bij landing dat Nederland het paradijsland is. Gisteren werd dit alleen maar versterkt door een bezoekje aan de HEMA. Tja .. ik kon het niet laten. Storm liep naar de cassiere en vertelde haar luid en duidelijk hoe cool haar winkel wel niet is. Waarom heb ik het gevoel, dat ik de komende weken genoeg inspiratie en materiaal heb om mijn ervaringen met mijn kinderen in Nederland op te schrijven en met jullie te delen? Tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten