zaterdag 19 mei 2012

Weekend

Ja, het aftellen naar Nederland is echt begonnen. De voorpret is altijd al zo'n feest. Langzamerhand beginnen er leuke uitjes in mijn agenda te staan en ik besef elke dag weer wat een waanzinnig kado het vliegticket van mijn vriendin is geweest.
Ondertussen ben ik erg druk bezig met mijn Mikki Moon business. Het begint steeds meer vorm te krijgen en ik ben erg enthousiast. Ik werk met geweldige mensen en vrienden waar ik zoveel energie en inspiratie van krijg. Maar krijg ik ook meer energie om dat ik mijn leven weer een beetje op de rit heb? Sinds 2 maanden ren ik drie keer per week met onze hond op het strand en ik voel me zoveel beter. Mijn rugklachten zijn aanzienlijk afgenomen en mede door acupunctuur voel ik mij een heel ander mens. Nogal sceptisch was ik over het idee dat een aantal naalden in je lijf werkelijk bepaalde maandelijkse terugkerende kwalen konden verlichten, maar het werkt. Ik kan wel van de daken schreeuwen dat meer mensen voor zulke behandelingen moeten kiezen. Het is echt de moeite waard.
Langzaam begint het weer iets frisser te worden, maar dikke truien zijn nog niet uit de kast. Het zonnetje komt vandaag magertjes door de bewolking heen, maar haar warmte voelt nog steeds fijn aan.

Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten