dinsdag 15 mei 2012

Inspirerend weekendje

Wat kan het toch fijn zijn om af en toe gewoon even alleen erop uit te gaan. Een weekendje weg. Zo vertrek ik afgelopen vrijdag met een wagen vol outfits en een surfboard naar Raglan. Ik zet mijn kindjes af bij de creche, haal een take away koffie en ik ga....! De muziek gaat nu eens voluit, omdat ik geen rekening hoef te houden met de trommelvliezen van medepassagiers. Gevoel van vrijheid, genietend van de prachtige herfstkleuren en mijn stem voluit op alle fijne nummers, die voorbij komen. Zo rijd ik op mijn gemakje in drie uur naar de plaats van bestemming. En dan nader ik Raglan. Ik zie de zee, ik zie de palmbomen. Even complete stilte. Ik voel een tinteling van blijdschap in mijn buik. Raglan, ik ben thuis. Een warme deken valt over mij heen. Dan krijg ik de eerste zwaai van een bekende, die ik passeer. Ze zijn mij en mijn rode landcruiser Jack nog niet vergeten. Ik geniet. Ik geniet drie dagen lang. Ik heb energie, zoveel energie. Inspirerend. De mensen, het dorp, het leven. As always. My sweet little Raglan, you are so precious to me. See ya soon! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten