zaterdag 26 mei 2012

Komediant

Het is zaterdagochtend. Ik kijk op mijn wekker, die 7:45 uur aangeeft. In de keuken hoor ik wat geroezemoes. Naast mij is een lege plek in bed. Tom is vanochtend om 4 uur vertrokken om 2 dagen in Raglan te surfen. Het geluid uit de keuken klinkt als het uitruimen van de vaatwasser. Net op het moment als ik mijn bed uit wilt stappen, komt mijn oudste zoon met een een grote glimlach de slaapkamer binnen. "Zo mama, een lekker ontbijtje voor jou, toast met jam" zegt hij trots. "En ik heb de afwasmachine ook al opgeruimd". "Wat een verwennerij" roep ik hem toe en geef hem een dikke kus op zijn wang. "Ja mama, ik weet dat het af en toe heel zwaar is met twee kleine kinderen om je heen. Ik zal je daarom helpen". Ha ha ha mijn kleine komediant. Mijn zaterdag kan niet meer stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten