donderdag 23 februari 2012

Tassenverslaving


Vorige week nam ik afscheid van mijn tas, die jarenlang trouw meeging naar winkels, markten en andere gelegenheden. Ooit gekocht op een van mijn favoriete Franse marktjes. Ik kon hem niet langer gebruiken, omdat hij van ellende uit mekaar viel. Nooit gedacht dat ik gisteren in Auckland langs een rek met Franse tassen rijd en die ook nog eens goed geprijsd zijn. De verkoopster zegt trots dat ze uit Frankrijk komen. Pfff....dat hoef je mij niet te vertellen mevrouw. Ik ben hier de francofiel, de kenner en ik weet als geen ander dat deze tassen inderdaad uit Zuid Europa komen. Blij als een kind loop ik 5 minuten later met mijn nieuwe tas aan mijn schouder de winkel uit. Nieuw Zeeland, je blijft mij verbazen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten