maandag 27 februari 2012

Flirten!

Flirten. Iets wat we eigenlijk allemaal wel eens doen toch? Getrouwd, niet getrouwd, relatie of geen relatie, het maakt niet uit, zolang het maar onschuldig is. Flirten krikt af en toe flink je ego op, daar kun je gewoon niet omheen. Nu moet ik eerlijk bekennen, dat mijn flirtfrequentie in Nieuw Zeeland op een laag pitje staat. Niet dat ik juist in Nederland helemaal los ga hoor. De 'goodlooking' guys zijn nou niet echt voor het oprapen hier en ook voor de mannen (ik geef dit meteen toe) zijn de mooie vrouwen ver te zoeken. Nu komt het. Ik loop afgelopen zaterdagochtend met mijn twee oudste kinderen in het dorp om wat boodschappen te doen. Het is een zonnige zomerdag, dus ik heb mijn nieuwe aanwinst uit Nederland aan, namelijk een hip, leuk, kort  rokje. Dit is verantwoord toegestaan, want deze mama begint weer in shape te raken. Opeens valt mijn oog op een leuke surfdude, ik schat hem midden twintig, die ons tegemoet loopt en mij met zijn felle, blauwe ogen indringend aankijkt. Ik denk jij bent wel heel leuk! Onderweg rijdend naar huis keren mijn gedachtes terug naar Mr. Blue Eyes. Ik vraag mij af wat zo'n jonge gozer denkt als iemand zoals ik voorbij loop. Ik kan veel scenario's bedenken.

Hallo daar, waauw!! Waar komt zij opeens vandaan? Oh wacht even, zijn die twee kinderen van haar? Zo, die was er vroeg bij om moeder te worden. Waarom heeft Nieuw Zeeland niet meer van dit soort meisjes rondlopen? Je pikt ze er zo uit. Ik wed dat ze uit Europa komt. Die meiden hebben stijl, daar kunnen ze hier nog wat van leren. Lekker ding, hoop je hier nog vaker te zien.

Of 

Kijk haar nou. Echt zo'n vrouw, die nog een beetje in de belangstelling wilt staan. Hmm...twee kinderen, ik schat dus dat ze richting de veertig gaat. Zo'n Europese, dat zie je meteen. Ik pik die wijven er zo uit. Het zou je vriendin maar wezen. Krijg je meteen twee van die apen erbij. No, thank you!

Je begrijpt wel welk scenario mij het meest aanspreekt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten