vrijdag 24 augustus 2012

Update Mikki Moon


Het is vrijdagochtend. Zojuist twee uur lang met mijn webdesigner uit Sydney aan de lijn (oftewel online) gezeten. Wat is Skype toch een geweldige uitvinding. Om op afstand met elkaar te communiceren en te werken. Ik blijf het nog steeds magisch vinden. Op zo'n ochtend kunnen we zoveel werk verzetten. Enfin, de fundatie voor Mikki Moon website is gelegd en het gaat fantastisch worden. Het is mijn kindje waar ik zoveel energie van krijg (en ik heb al drie kindjes), dus je kunt je voorstellen hoe ik soms sta te stuiteren. De deadlines komen dichterbij en ik gebruik elk vrij momentje voor de opbouw van mijn kleine imperium. Ik neem nog even een vers bakkie en dan ga ik verder. Jullie alvast een zonnig weekend toegewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten