vrijdag 14 oktober 2011

Friday

Het zonnetje schijnt, maar af en toe hebben we een regenbui. Wisselvallig dus. Gisteren hebben we 'Oma' naar het vliegveld gebracht. Altijd moeilijk om afscheid te nemen. Ben er af en toe eventjes helemaal klaar mee. Een van de nadelen van in het buitenland wonen, denk ik maar. Oudste zoonlief was erg verdrietig, dus besloten we de middag leuk af te sluiten met een film in de bioscoop. Helemaal goed. Op de terugweg realiseerde ik mij dat er voorlopig geen bezoekjes uit Nederland gepland staan en dat is bijzonder. Normaal gesproken, zodra de zomer hier begint, hebben we aan de lopende band logees. Gelukkig hebben wij vrienden die af en toe wel van een verrassing houden, dus wie weet. Deze vakantie wil Tom nuttig besteden voor projecten, die al een tijd op onze 'To Do' list staan. We hebben van de huisbaas gehoord, dat we de komende jaren nog in dit huis kunnen wonen. Yes! En zo komen de eindeloze bouwtekeningen van het geplande houten kinderhut/huisje nu eindelijk van pas. De buurman wil graag helpen. Verder zijn we ook op zoek naar een fijn zwembad met filter en pomp, aangezien iedereen in dit gezin van water houdt en de zee toch 12 minuutjes rijden is. Duh! Het zou zo gezellig staan tussen de olijfbomen met hier en daar lavendel planten. Nu ik dit schrijf, zijn er golven, dus Tom is vertrokken voor een surfsessie. Ik denk dat het speelhuis voor de kinderen nog even op zich laat wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten