vrijdag 21 oktober 2011

Dear Rose,

Ja hoor, nu ben ik de klos. De griep heeft nu ook mij te pakken. Keelpijn, hoesten en ik praat alsof ik een knijper op mijn neus heb. Gelukkig dat Tom vakantie heeft. Rif doet nu zijn dutje en is ook nog herstellende van de griep. Tom is met Mikki en Storm op pad om zand te halen voor de zandbak en hout voor de 'Treehouse'. Ja, het gaat echt gebeuren, het kinderhuisje gaat komen. Nee, natuurlijk zijn er geen golven. Verder staat de tweede week van de vakantie in teken van allemaal tripjes en klussen, die nou niet echt een vakantiesfeertje opwekken. Met de kinderen naar de tandarts, papa ook naar de tandarts, prikje voor Mikki tegen Meningitus C, leuke telefonische gesprekken voeren met die verwaande vrouwelijke medewerkers van ABN AMRO in Nederland (ik krijg wat van die KLM type dames aan de telefoon) en als klap op de vuurpijl zware gesprekken met de arts van Storm. Kortom, we hebben de vakantie van ons leven! Gelukkig is het prachtig weer, mijn lavendel bloeit en we maken ons allemaal op voor de spannende wedstrijd a.s. zondag All Blacks tegen Frankrijk. Je weet, ik ben een onwijze Frankrijk liefhebber, maar laten nu in godsnaam die Fransen niet winnen. Hun president heeft net een prachtige dochter gekregen. Ook leuk toch? Ik ga nu even een stoombadje nemen en ik spreek je snel weer. Fijn dagje.
Liefs, Kaat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten