vrijdag 16 november 2012

Update

Zoveel happening. Het lukt mij niet om de tijd en energie te vinden om regelmatig aan mijn blog te werken. Sinds Storm terug is gekomen van Healthcamp, zijn we in een stroomversnelling geraakt van allerlei onderzoeken en gesprekken met hulpinstanties om Storm en ons verder te helpen. De dagen vliegen voorbij met afspraken met psychologen, artsen, teachers, principals etc. We komen zeker stapjes verder, maar het is een rollercoaster van emoties.

Dan hebben we eindelijk eens het initiatief genomen om een lang weekend weg te gaan zonder kinderen. Bestemming: beautiful Sydney. Laatste bezoek aan Opera House was toch alweer 12 jaar geleden. En zo vertrokken we afgelopen donderdag met ons tweetjes richting Australie. Genieten!

(foto gemaakt vanaf wijk Kirribilli, waar ik best een leuk extra appartementje zou willen hebben.)

De tijd, die ik kan vinden, steek ik dapper in mijn Mikki Moon sieraden, waarmee ik hopelijk op korte termijn eindelijk online kan gaan.

Hier bijna weekend en ik vertrek met een vriendin morgen naar een festival in Auckland. Enjoy life! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten