dinsdag 10 juli 2012

Veel indrukken

De dagen in Nederland vliegen werkelijk voorbij. Wij bivakkeren al een aantal weken in Scheveningen en het is genieten. Elke dag is een feestje. Ik kan mij er alleen niet toe zetten om iets te schrijven. Het komt er gewoon niet uit. Mijn hoofd zit vol van alle indrukken, die ik elke dag opzuig. Wanneer ik s'avonds mijn bed in duik, kan ik moeilijk in slaap komen van de adrenaline. Etentje hier, reunie daar, bakkie met hem, wijntje met haar. Overigens fiets ik de komende drie dagen met een grote bakfiets en 4 kinderen rond . Mocht je iemand zigzaggend over de Scheveningse wegen zien rijden, dan zal ik dat hoogswaarschijnlijk met mijn kroost zijn. We maken ons nu klaar voor de Parade. Kijken of we wat heerlijke poffertjes kunnen bakken. Ciao!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten